Ανάληψη Διεύθυνσης του Λογιστηρίου

Αναλαμβάνουμε τη Διεύθυνση του Λογιστηρίου, καλύπτοντας πλήρως τις Διοικητικές, Οργανωτικές και Λειτουργικές του ανάγκες,
καθώς και τις Υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτό.

Η σημασία και η σπουδαιότητα του Λογιστηρίου στο σύγχρονο Οικονομικό περιβάλλον, ολοένα και αναβαθμίζεται και καταλαμβάνει αυτό πρωταρχικό ρόλο στο πεδίο της Λειτουργίας των επιχειρήσεων, μα και της αναπτυξιακής τους προοπτικής.

Όμως, η Οργανωτική και Λειτουργική επάρκεια του Λογιστηρίου απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλη εμπειρία, που μόνο Στελέχη και ειδικοί Φορολογικοί και Οικονομικοί Σύμβουλοι διαθέτουν. Αυτοί θα επιλέξουν τους Λογιστές και τους Βοηθούς Λογιστών, θα τους κατευθύνουν και θα τους ελέγξουν, προκειμένου να διεκπεραιώσουν τις τρέχουσες εργασίες σύμφωνα με τους Νόμους και τις Λογιστικές Αρχές. Και είναι εκείνοι που θα εξάγουν και θα αναλύσουν τα Οικονομικά δεδομένα, ώστε να ενημερώσουν έγκαιρα και σωστά τη Διοίκηση για την υπάρχουσα Οικονομική Κατάσταση και να την ενισχύσουν στη λήψη των αναγκαίων και ορθών αποφάσεων.

Εδώ ανακύπτει το θέμα της εξεύρεσης και της παραμονής ενός Στελέχους στη θέση της Διεύθυνσης του Λογιστηρίου για πολύ χρόνο. Και όπως είναι γνωστό, η αποχώρηση των Στελεχών, πέρα από την αντιμετώπιση των δυσκολιών αντικατάστασής τους, δημιουργεί και διοικητικά κενά κατά την απουσία τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ομαλή ροή των εργασιών.

Στο ΓΡΑΦΕΙΟ ΨΑΡΙΑΝΟΥ, διαπιστώσαμε αρκετά νωρίς αυτή την ανάγκη των επιχειρήσεων και διαθέτοντας τους πλέον ειδικούς Φορολογικούς και Οικονομικούς Συμβούλους, την καλύψαμε με τον πλέον δημιουργικό και αποδοτικό τρόπο, παρέχοντας ποιοτικές Υπηρεσίες Διεύθυνσης Λογιστηρίου, με το χαμηλότερο αναλογικό Κόστος.

Έτσι, ενισχύουμε τη δυναμική Λειτουργία του Λογιστηρίου και, συγχρόνως, απαλλάσσουμε την επιχείρηση από την ευθύνη και τα προβλήματα της Επιλογής και της Διατήρησης Στελεχών, καθώς και από τις επιπτώσεις της άγνοιας ειδικών θεμάτων.

Οι Υπηρεσίες Διεύθυνσης του Λογιστηρίου περιλαμβάνουν:

  • Οργάνωση του Λογιστηρίου και Συντονισμό των εργασιών.
  • Έλεγχο Εφαρμογής των Λογιστικών Αρχών, των Ελληνικών και Διεθνών Λογιστικών Προτύπων, καθώς και των Διατάξεων του Φορολογικού και του Εργατικού – Ασφαλιστικού Δικαίου.
  • Έλεγχο των Δηλώσεων Φ.Π.Α. και λοιπών Φόρων, καθώς και την ορθή Υποβολή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δημοσίου.
  • Έλεγχο εξαγωγής Μισθοδοσίας και χειρισμό των θεμάτων που άπτονται του Προσωπικού, καθώς και της Εφαρμογής των Εργατικών και Ασφαλιστικών Νόμων.
  • Θέματα που αφορούν στην Εγκατάσταση και Λειτουργία των Συστημάτων Πληροφορικής, καθώς και στην Εφαρμογή της Κοστολόγησης.
  • Αξιολόγηση του Προσωπικού του Λογιστηρίου, Έλεγχο Καταμερισμού Εργασιών και Ανάθεση Αρμοδιοτήτων.
  • Εκπαίδευση και διαρκή ενημέρωση του Προσωπικού του Λογιστηρίου.
  • Εξαγωγή και Ανάλυση Οικονομικών Αποτελεσμάτων, Δεικτών
    και λοιπών Στοιχείων.
  • Εξασφάλιση τακτικής ροής Πληροφοριακών Στοιχείων (Reports)
    προς τη Διοίκηση.
  • Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε Οικονομικά, Φορολογικά και Εργατικά – Ασφαλιστικά θέματα, καθώς και εκείνα που άπτονται της Λειτουργίας των επιχειρήσεων, των Αναπτυξιακών Νόμων και των Προγραμμάτων του Ε.Σ.Π.Α..
  •  Αξιοποίηση των σχετικών Νόμων για την αποφυγή ή ελαχιστοποίηση
    των Υποχρεώσεων προς το Δημόσιο και τους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς.
  • Συντονισμό και Έλεγχο των εργασιών Τέλους Χρήσης.
  • Κλείσιμο Ισολογισμού και Διάθεση Αποτελεσμάτων, καθώς και Υποβολή του στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Δημοσίου και του Γ.Ε.Μ.Η..
  • Συμπλήρωση των Δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος και Υποβολή τους στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ..
  • Σύνταξη των Πρακτικών των Διοικητικών Οργάνων, καθώς και του Προσαρτήματος, και Υποβολή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες του Γ.Ε.Μ.Η..
  • Διαχείριση των Φορολογικών Υποθέσεων και Ελέγχων, καθώς και των Εργατικών – Ασφαλιστικών θεμάτων.
  • Συνεργασία με υπηρεσίες του Δημοσίου, των Ασφαλιστικών Οργανισμών και του Γ.Ε.Μ.Η..
error: Content is protected !!
Scroll to Top